۳ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸

رشیدی نیا خبر داد:

تشکیل کمیته های برگزاری جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان لرستان

تشکیل کمیته های برگزاری جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان لرستان

خرم آباد - رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان از تشکیل کمیته های برگزاری جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام رشیدی نیا صبح چهارشنبه در نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اهمیت فعالیتهای حوزه جوانان اظهار داشت: برنامه های حوزه جوانان یکی از حساس ترین و مهم ترین برنامه ها در راستای ارتقای فضای فرهنگی جامعه است.

وی با بیان اینکه برنامه های این حوزه نیازمند مدیریت دقیق، تدبیر و تحلیل درست است ادامه داد: برای برنامه های حوزه جوانان قبل از هرچیزی باید بررسی و تجلیل کاملی از فضای موجود و نیازهای این قشر داشته باشیم.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: در این راستا باید با برنامه ریزی اصولی به گونه ای عمل شود که بهترین بازخوردها را در اجرای برنامه های مربوط به جوانان داشته باشیم.

رشیدی نیا با اشاره به فعالیت چندین ساله مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: در این راستا هر ساله علاوه بر برنامه های مختلف این مجمع یک برنامه شاخص نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی استان لرستان افزود: در راستای برگزاری این جشنواره چهارکمیته تشکیل شده است.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: این جشنواره به همت جوانان و با همکاری دستگاههای مختلف در قالب جوان یاوران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه  مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به عنوان اتاق فکر برگزاری این جشنواره محسوب می شود افزود: جزئیات و شاکله این جشنواره با نظرات اعضای این مجمع که به طور عمده از جوانان لرستانی هستند اجرایی می شود.

رشیدی نیا از انتشار فراخوان و توزیع پوستر برگزاری جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی استان لرستان خبر داد و بیان داشت: امید می رود با استقبال خوب جوانان لرستانی شاهد برگزاری این جشنواره در اسفندماه سالجاری باشیم.

کد خبر 2448484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha